Gwarancja na produkty
Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru oraz rękojmi i reklamacji, na zasadach ogólnych, określonych kodeksem cywilnym. Jeżeli dostarczony towar jest inny od zamówionego lub jest uszkodzony, zostanie wymieniony na koszt sklepu etykietki.pl. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa, sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartości ceny produktu. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do sklepu etykietki.pl. Jeżeli wymagane będą dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to uznanie żądania za uzasadnione. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą, w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, bądź okradzenia przesyłki w transporcie.