Czas realizacji zamówienia
Produkty, które mają status „dostępne od ręki” wysyłamy tego samego dnia lub w dniu następnym. O pierwszeństwie realizacji zamówień decyduje kolejność, wg której zamówienia zostały przez nas odebrane. Jeśli zależy Państwu na wysyłce tego samego dnia, sugerujemy składanie zamówień w godzinach rannych. Zamówienia wysłane po godzinie 13.00 mogą zostać zrealizowane w dniu następnym.
Zamówienia, które otrzymamy w piątek po godzinie 13.00, w sobotę lub w niedzielę zostaną zrealizowane w poniedziałek.
Klient po złożeniu zamówienia na produkty o statusie „chwilowo niedostępne” zostanie poinformowany o czasie oczekiwania i poproszony o podjęcie decyzji, czy zamówienie ma być wysłane w dwóch, ewentualnie w kilku, przesyłkach, czy w jednej, po skompletowaniu wszystkich towarów. Czas oczekiwania na realizację zamówień produktów o statusie „wyłącznie na zamówienie” wynosi od 3 do 6 tygodni.
Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Czas dostawy zależny jest m. in. od rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Firma kurierska gwarantuje dostawę w ciągu 1-2 dni roboczych. Poczta Polska dla przesyłek oznaczonych jako priorytetowe deklaruje dostawę w ciągu 24 godzin, lecz z doświadczenia wiemy, że nie zawsze się z tego wywiązuje. Przesyłki tzw. ekonomiczne wg deklaracji Poczty Polskiej powinny zostać dostarczone do 6 dni roboczych.
W przypadku płatności przelewem na podstawie faktur pro-forma, przesyłki są wysyłane po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie lub po przesłaniu nam dowodu wpłaty.
Nasza firma nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu, na życzenie możemy wysyłać Państwu pocztą elektroniczną informację, w której podamy numer listu przewozowego oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej.