Podstawowymi naszymi produktami są barwne etykiety do roślin. Oferujemy etykiety, tzw. nagazynowe - dostępne dla wszystkich odbiorców oraz firmowe - wykonywane na specjalne, indywidualne zamówienia. Naszym partnerem jest firma Floramedia - światowy lider w produkcji plastikowych etykiet do roślin.


Oferujemy najwyższej jakości etykiety pętlowe do zadruku ręcznego, termotransferowego i do drukarek igłowych.

 

W ciągłej sprzedaży posiadamy szeroką gamę foliowych etykiet samoprzylepnych, odpornych w szkodliwe działanie czynników atmosferycznych.

 

Od kilkunastu już lat swej skuteczności dowodzi nasz system trwalego nadruku składający się z aluminiowych tabliczek, malowanych farbą proszkową oraz najwyższej jakości samoprzylepnych etykiet termotransferowych o trwałości nawet 10 lat. To rozwiązanie znajduje zastosowanie głównie przy opisywaniu i oznaczaniu roślin w kolekcjach, na matecznikach i punktach sprzedaży.

 

Z trwałym oznaczaniem i opisywaniem wiąże się także stosowanie odpowiednich markerów, pisaków i ołówków. W ofercie posiadamy sprawdzone od lat, cieszące się dużym popytem produkty.

 

Na punktach sprzedaży roślin polecamy szeroką gamę kolorystyczną, wszelkich rozmiarów tabliczek plastikowych.

 

Poza tabliczkami do zadruku ręcznego oferujemy także wtykane, plastikowe etykiety do zadruku termotransferowego, dostępne również w szerokiej gamie kolorystycznej.

 

W ogrodnictwie technika termotransferowa zyskała szerokie zastosowanie. Poza wszelkimi etykietami przystosowanymi do druku TT, oferujemy kompleksowe rozwiązania polegające na instalacji drukarek, szkoleniu, tworzeniu dostosowanych do indyidualnych potrzeb klienta baz danych, projektowaniu etykiet i innych usługach informatycznych - stosowanie do wymagań użytkownika drukarki.

 

Oferujemy materiały eksploatacyjne do drukarek termotransferowych.

 

Produktami jakie ostatnio wprowadziliśmy do sprzedązy są kolorowe etykiety z nadrukiem informacyjnymi oraz kolorowe etykiety samoprzylepne z motywem - do zadruku ręcznego. Ten niewielki drobiazg powoduje, że punkt sprzedaży nabiera niepowtarzalnego klimatu, świadczy o kulturze sprzedaży i poczuciu estetyki właściciela.